Menu
A+ A A-

DARILNI BON

  • Category: Povpraševanje

Splošni pogoji poslovanja ob nakupu in koriščenju darilnega bona

1.) Kako koristiti darilni bon?
Kupec darilnega bona mora v delovnem času podjetja izvesti telefonsko rezervacijo ali rezervacijo po elektronski pošti za navedeno storitev vsaj 3 delovne dni pred željeno izvedbo storitve. To je 3 delovne dni pred dnevom koriščenja darilnega bona.
Telefon: 040 750 875
E-pošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

2.) Kdaj lahko koristim darilni bon?
Obdarjenec lahko darilni bon koristi takoj ko ga prejme. Ob nakupu darilnega bona je kupec seznanjen s časom veljavnosti darilnega bona. Darilni boni so časovno omejeni. Po roku veljavnosti, ki je naveden na bonu jih ni možno koristiti. Seveda morate predhodno urediti rezervacijo za izbrano storitev. (Pridržujemo si pravico, da blokiramo možnost za rezervacijo, v kolikor darilni bon, ki je bil že izdan ni bil plačan. Blokado bomo umaknili takoj ko bomo prejeli potrdilo o plačilu celotne vrednosti darilnega bona.)

3.) Menjava storitev:
V primeru, da kupec želi storitev zamanjati za drugo storitev lahko to stori samo ob rezervaciji termina storitve in ne ob prihodu na rezerviran termin. Obdarjenec si lahko izbere drugo storitev v vrednosti kupljenega darilnega bona ali proti doplačilu, v vrednosti razlike v ceni med izbrano storitvijo ter vrednostjo darilnega bona.

4.) Izguba darilnega bona:
V primeru izgube darilnega bona kupec ali obdarjenec nima pravice zahtevati novega bona. Vseeno pa se bomo potrudili in naredili vse kar je v naši moči, da vam pomagamo iz zagate. V primeru izgube darilnega bona nam prosim izgubo sporočite na sledeči naslov in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
E-pošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

5.) Menjava obdarjenca: 
V primeru, da obdarjenec ne želi ali ne more koristiti podarjenih storitev, lahko darilni bon podari drugi osebi, vendar le pod pogojem, da menjavo predhodno najavi.

6.) Promocijski darilni boni:
Darilnih bonov, ki so bili izdani za namene žrebanj, nagrad ali promocijskih daril ni možno menjati za druge storitve.

7.) Vračilo plačila:
Za darilne bone vračilo plačila ni možno. V primeru, da nikakor ne bomo našli storitve po vašem okusu lahko darilni bon podarite drugi osebi.

8.) Načelo varnosti:
Namen in naloga lejbl d.o.o. je priskrbeti aktivne storitve - izlete za osebe, katere navdušujejo zunanje – športne aktivnosti. - Uporabnik jamči, da nima nikakršnih zdravstvenih težav, katere bi lahko vplivale na uspešnost in ga postavile v tvegano situacijo pri izvajanju aktivnosti. - Lejbl d.o.o. ima pravico odpovedati aktivnost – izlet zaradi neprimernega vremena oziroma kakšne druge nepredvidene nastale situacije. Aktivnost - izlet bo prestavljena na drug datum brez dodatnih stroškov za uporabnika.

Powder Highway - Les 2 Alpes - Whistler

NAROČI SE

Inspiracija za bolj aktivno življenje in aktualne ponudbe ravno prav pogosto v tvoj mailbox.
Potrdi se:

Spletno mesto label.si uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Ve informacij o namenu in uporabi spletnhi pikotkov lahko preberete tukaj..

Strinjam se z uporabo.